Estimadas
familias :
Por iso facemos
as seguintes suxestións:
· Imos
ter que permanecer na casa pola nosa seguridade e pola dos demais, polo tanto
non é recomendable que quededes para xogar, ir ao parque...
· Debemos manter
horarios e rutinas como se tivésemos clase: erguernos e deitarnos á hora
que adoitamos facelo, mantendo un horario na medida do posible para organizarnos
mellor...)
Co fin de que o alumnado poida ter unha continuidade no seu proceso de aprendizaxe, recomendamos para esta quincena algunhas actividades ; salvo en Educación Infantil,período no que se considera non é preciso mandar tarefas para casa.
Co fin de que o alumnado poida ter unha continuidade no seu proceso de aprendizaxe, recomendamos para esta quincena algunhas actividades ; salvo en Educación Infantil,período no que se considera non é preciso mandar tarefas para casa.
· É moi importante que os nenos se organicen un horario de traballo ( que pode ser o horario de aula), para facer as tarefas marcadas dende titoría, mantendo sempre un tempo diario adicado á lectura.
·
Nesta
situación as vosas familias van ter máis traballo do normal, polo que
necesitarán moito apoio. Por favor, poñede da vosa parte e axudade en todo o
que poidades.
·
Limitade
o tempo que pasades diante de pantallas: móbiles, xogos de ordenador,
videoxogos, internet, etc.
Na columna da
dereita do blog “Os blogues do Eugenio López” tedes os enlaces ao blog de cada curso,
nos que consultar tarefas que podedes facer. Recordade mirar tamén
os enlaces das especialidades: inglés e música.
Coa finalidade de evitar aglomeracións, seguiremos o seguinte horario:
1º ciclo (1º e 2º): de 10:00 a 11:00 horas
2º ciclo (3º e 4º): de 11:00 a 12:00 horas
3º ciclo (5º e 6º): de 12:00 a 13:00 horas
No caso de que teñan varios fillos no Centro, poden aproveitar para recoller o material de todos eles na hora que lles conveña.
Se o horario, por motivos laborais, non se axusta á esta franxa horaria, poden acudir no horario establecido de 10:00 a 13:00 horas.
RECOMENDACIÓNS POR NIVEL :
1º A
O mestre titor ausentouse por falta xustificada no día de hoxe e a partir do luns proporá as tarefas a realizar polo seu alumnado.
1º B
Levan fotocopias de lingua galega, lengua castellana, matemáticas, ciencias sociais e ciencias naturais. Ademais no blogue do colexio de 1º hai dous arquivos pdf con exercicios de matemáticas e lengua castellana para imprimir: matemáticas páxinas 162 a 169; lengua castellana páxinas 78 a 83 e 99 a 119 (soamente as páxinas con pauta, non con cuadrícula.
2º
Para o traballo na casa programado para os vindeiros 14 días levarán unha serie de fichas de repaso das distintas materias, ademais dunha ficha coas táboas de multiplicar para repasalas.
Enviarémoslles tamén o libro de inglés para repasar o traballo feito ata o de agora.
3º A
Tarefas para os próximos oito días lectivos:
Matemáticas:
rematar páxinas 110, 111, 112 e 113.
Caderno Rubio 3A: páxinas 2 e 3.
Galego: Lectura
páxina 104. Exercicios 1,3, 4 da páxina 106.
Ler páxina
107. Exercicios 8,9, e 10.
Ler páxina
110. Exercicio 17 e 18
Castelán: Página 122 ejercicios 8,
11 y 12.
Página
124: leer, copiar recuadro y hacer ejercicios 13, 14 y 15.
Página
125: leer y realizar ejercicios 17 y 18.
Sociais: Recoller lendas, tradición, festas.
Naturais: Rematar de ler o tema 4 e facer
esquemas na libreta.
Plástica: colorear a ficha coa técnica de puntiños
con rotuladores.
3º B
Lengua: repasar temas 8, 9 e 10 para facer os
controis.
Ejercicios página 143: 1, 2 y 3.
Lingua: repasar temas 8, 9 e 10 para facer controis.
Exercicios
páxina 113: 1, 2 e 3.
Exercicios
páxinas 114: 1, 2, 3 e 4.
Matemáticas: Repasar temas 8, 9 e 10 para controis.
Exercicios
páxina 126: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 e 8.
Exercicios
páxina 138: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 e 8.
Naturais: Facer un traballo sobre os animais
vertebrados.
Repasar
tema 5.
Sociais: facer un traballo sobre as
tradición e lendas.
Repasar tema 7
Plástica: colorear a ficha coa técnica de puntiños
con rotuladores.
4º
Matemáticas
:
.Cálculo (
sumas e restas levando, multiplicacións e divisións por dúas cifras)
.Resolución
de problemas.
Linguas :
. Propostas de redacción que subiremos no blog.
. Propostas de redacción que subiremos no blog.
. Facer a
ficha de algún libro que estean lendo.
. O resumo
de algunha película.
A idea é
que redacten algo.
.Comprensión
de lecturas. ( Recordade que se pode usar dicionario).
Iremos colgado no blog de 4º recursos para levar a cabo estas
actividades.
As familias interesadas en que lles corrixamos as redaccións durante esta quincena, poden enviarnos os
textos aos seguintes correos :
4º B : mariajoseosbra@gmail.com
4º C : anacoirafrouxeira@gmail.com
· O
ideal é que redacten no ordenador , nun documento de Word, para que poidamos
correxir sobre el.
No caso de que esta opción non sexa posible, tamén poden redactar nunha
libreta e enviarnos a foto do texto polo
correo electrónico.
5º A e 5ºC
A planificación para estes grupos organizouse dende titoría no día de onte, xoves 12 de marzo.
5º B
- Naturais.
Tema
6. A natureza e a súa conservación.
- Lectura.
O medio natural (páxinas 90-91)
Actividades: 1-2 páxina 91.
- Lectura.
Efectos das persoas sobre o medio natural
Actividades: 1-2-3-4 páxina 93.
- Lectura.
A conservación do medio natural. (páx 94-95)
Actividades 1-2-3 páxina 95.
Resumo e esquema do tema.
Actividades 1-2-3 páxina 97.
Vídeos. La lección más grande del
mundo.-Parte 1.
Recursos educativos espazo Abalar 5º.
Sociais.
Tema 6. A poboación de España e de
Europa.
Actividades: 1-2-5-6-7-8 páxina 96.
- Comproba o que sabes.
Copia no caderno cada unha das preguntas
coa resposta adecuada. Páxina 98.
Lengua.
- Ejercicios
1-2-3-4-5 página 157.
Escribe una carta a un compañero o a una
compañera.
- Ortografía. Leer normas de
ortografía de b-v.
Ejercicios 1-2-3-4 página 160.
- La narrativa III. Leyenda.
Lectura
“El salto de Guanche”
Ejercicios 1-2-3-4-5.
Escribe una leyenda.
Página web : www.
mundoprimaria.com/mitos- y leyendas- para-niños/ el-molino- mágico
- Expresión escrita.
- Texto
expositivo.
Ejercicios 2-3-4-5 página 162-163
Recomendación:
lectura diaria (mínimo treinta minutos)
LINGUA GALEGA E LITERATURA.
Tema 8.
- ORTOGRAFÍA.
Ler as regras do uso do “b” e do “v”.
Exercicios:19-20 páxina 143
Exercicio 3 páxina 149.
- Lectura “Pautas para comprender un
texto”
Agora tocache a ti. Páxina 154-155.
Recursos: ideas principais e ideas
secundarias. Le o texto e indica nos parágrafos a cal corresponde cada unha
destas ideas. Exercico 19 páxina 158.
Recursos. O esquema de chaves. Lectura.
Crea un esquema dos diferentes tipos de
determinantes.
- Léxico.
1-2-3-4-5-6-7-8-9 páxina 156
- Gramática.
10-11-12-13-14-15 páxina 156
MATEMÁTICAS.
Repaso
de las unidades 5-6-7-8
Ejercicios de repaso: 9 -10-11-12 pág
148
13-14-15-17-18-19-20
Durante a próxima semana, aparecerán máis propostas de actividades no blogue de 5º.
6º
MATEMÁTICASRealizar a primeira columna de problemas da ficha 7 do arquivo axunto.
CIENCIAS SOCIAISLectura páxina 124 e 125. Responder as preguntas 1, 2, 3, 4. Páxina 126 lectura e esquema.
LINGUA CASTELÁLectura páxina 133, 134, 135. Páxina 136 exercicios 1, 2, 3, 4, 5 e 6.
MARTES 17:
MATEMÁTICASRealizar a segunda columna de problemas da ficha 7 do arquivo axunto
•LINGUA GALEGARealizar unha entrevista a un membro da túa casa na que se inclúan 6 preguntas. Páxina 135exercicio 2.
•PLÁSTICAElaboración dun CARTEL PUBLICITARIO (pode ser en soporte dixital ou en papel) sobre aimportancia de reducir os plásticos na vida cotiá
MÉRCORES 18:
•CIENCIAS NATURAISPáxina 76, lecturas e contestar as preguntas 1, 2, 3, e 4. Páxina 77 exercicios 1, 2, 3. Lectura e esquema da páxina 78 e 79. Realizar exercicios 1, 2, 3
.•MATEMÁTICASRealizar a primera columna de problemas da ficha 8 do arquivo axunto
•LINGUA CASTELÁPáxina 137 exercicios 1, 2, 3, 4 e 5. Analizar morfoloxicamente os seguintes verbos:cantaba, sabías, sopló, habían bebido, tejerías.
LER CADA DÍA 30 MINUTOS DUN LIBRO NA CASA
RECOMENDACIÓNS:Consultar diariamente, na medida do posible dende a casa o blogue da aula:http://ocompasdasciencias.blogspot.com/
WEBGRAFÍA A CONSULTAR:
Ciencias naturais:
https://www.youtube.com/watch?v=W8P1I2TtdTU
https://www.youtube.com/watch?v=SdC8vH1Cmtw
https://www.youtube.com/watch?v=CbI84wwRotY
https://www.educ.ar/recursos/88190
http://milagrotic.blogspot.com/2017/03/c-naturales-6-tema-6-los-hongos-y-otros.html
Ciencias sociais:
https://www.youtube.com/watch?v=Q1EGPQwlxH8
https://www.youtube.com/watch?v=_QCGGE4laMM
https://luisamariaarias.wordpress.com/cono/tema-11-espana-en-la-union-europea/la-union-europea /
Ningún comentario:
Publicar un comentario