26 de mar. de 2020

1-2-3 INSPIRAMOS, 1-2-3 EXPIRAMOS

Continuamos traballando as EMOCIÓNS e para estes días nos que estar na casa nalgún momento, “pode facerse algo pesado” (permitídeme unha expresión coloquial). Propoñemos un exemplo de exercicios de relaxación para TODAS AS IDADES, e traballando a INTELIXENCIA EMOCIONAL, mediante o control emocional. Unha IDEA: despois de realizar as tarefas da clase ou mesmo, antes de ir para a cama.

Son varios os estudos que demostran os BENEFICIOS da relaxación. Entre eles destacamos:
-mellora a calidade do sono.
-incrementa a memoria e a concentración.
-favorece na intervención de tics.
-diminúe o estrés muscular e mental.
-lograr un estado de tranquilidade e benestar físico e mental, despois de realizar unha actividade física.
-mellora o autocontrol.
-reduce a ansiedade.
-aumenta a confianza nun mesmo.
É esencial que o momento de relaxación vaia acompañado dunha respiración pausada e controlada porque ao mesmo tempo, estamos desenvolvendo a capacidade pulmonar e ter elasticidade nos músculos faciais. Importante isto último, para pronunciar ben os sons.
Partirase dun ambiente relaxado e empregarase un ton de voz pausado e doce. As sesións serán curtas para que non haxa despistes.





A proposta dende Orientación, está baseada nunha publicación de ADN Girona. Un Centro de intervención especializado nos Trastornos do Espectro Autista (TEA) e outros trastornos do desenvolvemento.
 





Por último, propoñémosvos que visitedes este enlace https://www.adngirona.com/es/extra/recursos/ens-quedem-a-casa/
no que contaredes con ideas interesantísimas, como aprender a practicar IOGA, que tamén axuda a relaxarnos; e outras moitas actividades que podedes incluír FAMILIAS, para ese horario.
Recordade, XOGANDO tamén APRENDEMOS E RELAXÁNDONOS COMPLEMENTAMOS O APRENDIDO.




Ningún comentario:

Publicar un comentario