10 de set. de 2016

"As tres no mesmo cole"

«As tres repetimos no mesmo cole»

Foto: Ana García. La Voz de Galicia"     As tres no mesmo cole" (premer)
Nada máis atravesar a porta do seu cole en Cee á escritora María Canosa pónselle un sorriso enorme. «Fun tan feliz aquí», «Teño tan bos recordos», «o cole para min foi unha prolongación da miña vida, porque vivo ao lado, moitas veces aínda escoitaba a serea desde o meu cuarto. Nun minuto estaba alí». Unha vida que a levou neste punto do tempo da man da nai, Concha , e da súa filla, Ana, a volver ás mesmas aulas. Porque as tres teñen un vínculo especial con este colexio, o Eugenio López, de Cee. Concha deu clase aquí 18 anos, María estudou toda a EGB e agora, nunha carambola que nunca se imaxinaron, Ana, a pequena da familia, tamén volverá estudar neste centro. «Nunca pensei que a miña filla empezaría en Cee, xamais; porque eu polo meu traballo de enxeñeira ando dun

Ningún comentario:

Publicar un comentario